پنکیک از گزاره مورد های آرایشی
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک


پنکیک از گزاره مورد های آرایشی میباشد که درصورتی که به صحت استعمال نشود زیبایی فیس را پایین الشعاع قرار میدهد. بدین ترتیب شناخت با طریق درست پنکیک زدن در آرایش و پیرایش از اهمیت متعددی برخوردار‌است.

- ماهیت پنکیک
پنکیک در واقع یک پودر کم آب و فشرده ای میباشد که در انتهای پیرایش، برای صاف و یکنواخت کردن پوست استعمال می‌گردد. در واقع با جذب روغن مازاد سبب ساز می‌شود پوست مات چشم شود. روش درست پنکیک زدن به پوست دارنده ترفندهایی میباشد که بهتر میباشد آنان‌را خاطر بگیرید تا آرایش و پیرایش زیباتری داشته باشید.

- شیوه درست پنکیک زدن
برای زدن پنکیک نخستین از همگی بایستی رخ خویش را شسته و کم آب نمائید تا تماما برای پیرایش مهیا شود. بعد به پوست خویش پرایمر زده تا جذب پیرایش و ماندگاری آن بیش تر شود. پرایمر امداد میکند که پیرایش به طور بدون نقص روی پوست بنشیند و مرطوب کننده جایگزین قابل قبولی برای آن وجود ندارد. ولی در‌حالتی که پرایمر در مشت نداشتید، می‌توانید از کرم مرطوب کننده استعمال نمائید. درحال حاضر بایستی فوندانت را بوسیله دست، اسفنج یا این که براش منحصر به فرد کرم پودر به پوست خویش بمالید. البته اعتنا فرمایید که در هر چهره بایستی به خیر روی پوست محو و blend شود. در انتها نوبت زدن پنکیک می‌باشد که می بایست با اسفنج یا این که براش پهناور زده شود تا بخوبی روی پوست بخوابد.

! نکات مهم
- بدون شک پنکیک زدن رو از راءس رخ آغاز نمائید و کارایی فرمائید لایه ای که می زنید نازک باشد تا منجر چروک شدن و خط افتادن روی پوست نشود.

- روش درست پنکیک زدن به طور ضربه ای میباشد. چه با اسفنج و چه با براش، نباید پنکیک رو روی پوست بکشید. این عمل سبب اثبات و فیکس شدن پیرایش روی پوست گردیده و کاور و پوشانندگی بیشتری داراست.

- از پنکیک به تنهایی استعمال نکنید. سفارش میشود مطلقا ذیل آن و 10 دقیقه گذشته، مرطوب کننده مطلوب بزنید تا پنکک روی پوست بنشیند.

- چنانچه پوست چربی دارید پنکیک میتواند از منزه شدن کرم پودر و درخشان شدن آرایش و پیرایش پرهیز نماید.

- مسلما پنکیکی را تعیین فرمایید که به رنگ پوستتون نزدیک باشد. چون گونه های پر‌نور خیس از پوست سبب ساز می‌شود فیس خاکستری رنگ به حیث بیاید.





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: